Geen categorie

27-08-21

“‘De scholen zijn weer begonnen en de druk voor kinderen en jongeren wordt groter dan ooit. Testen, mondkapjes, vaccinaties enz. het houdt niet op. Wij zijn ervan overtuigd dat deze maatregelen niet alleen onwenselijk zijn, maar ook onnodig en schadelijk zijn voor kinderen.

Om die reden lanceren wij vandaag de campagne
“𝗜𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗚𝗘𝗪𝗢𝗢𝗡 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹”.

Wij dagen je uit om een selfie/filmpje te maken met in jouw handen een bord/groot vel papier waarop jij in jouw woorden schrijft waarom jij vindt dat je gewoon naar school kan zonder al die Corona maatregelen. Bijv. Ik ben geen gevaar voor mijn leraar! Of: Ik adem graag frisse lucht in! Of Niet ziek is niet besmettelijk! Enz. Jij kan dat vast nog veel beter bedenken dan wij. Plaats dit op jouw social mediakanalen en vergeet dan niet daaronder de hashtag: #ikkangewóónnaarschool te zetten, zodat wij massaal laten zien dat dit niet acceptabel is!”